ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της. Η επιστροφή σας θα γίνεται δεκτή εφόσον ισχύουν όλα τα παρακάτω :
• Η αγορά να έχει πραγματοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα (ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά).
• Το/τα προϊόν/α να βρίσκεται/ονται στη αρχική του/ς κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (π.χ. προστατευτικά, καρτελάκια, ετικέτες).
• Το δέμα της επιστροφής πρέπει να περιλαμβάνει την αντίστοιχη ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ.

Μεταφορικά Κόστη Αντικατάστασης 
Με τη χρήση του συνεργάτη μας (Γενική Ταχυδρομική, Αcs), με χρέωση παραλήπτη, ισχύουν τα παρακάτω:

• Αν η επιστροφή αφορά αλλαγή μεγέθους που έγινε με δίκη σας επιλογή , τα μεταφορικά κόστη επιβαρύνουν τον πελάτη( αναφορικά με τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής) τα οποία αφαιρούνται από το συνολικό ποσό της κατάθεσης.

• Όταν η επιστροφή σας παραληφθεί από την εταιρία μας , θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ώστε να επιβεβαιώσουμε την διαθεσιμότητα του/των νέου/ων προϊόντος/ων και να προχωρήσουμε στην αποστολή του/τους. Πριν την παραλαβή των επιστρεφόμενων ειδών η εταιρία μας δεν πραγματοποιεί κράτηση/δέσμευση νέου/ων προϊόντος/ων.

Επιπλέον, οι αλλαγές προϊόντων δύναται να πραγματοποιηθούν και μέσω ανταλλαγής “χέρι με χέρι”. Mας ενημερώνετε γραπτώς ή τηλεφωνικώς για το/τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε, καθώς και με ποιο/α θέλετε να αντικατασταθούν, με ποια μεταφορική εταιρία θα θέλατε να έρθουν τα καινούργια προϊόντα και να σας υπολογίσουμε την οποιαδήποτε τυχόν οικονομική διαφορά που θα προκύψει. Ακολούθως, εμείς θα σας αποστείλουμε εκ νέου στην πόρτα σας, με courier, το δέμα με τα επιλεγμένα προϊόντα. Εσείς απλά παραδίδετε στον διανομέα το παλιό δέμα και παραλαμβάνετε το καινούργιο.


Η ισχύουσα τιμή αλλαγών είναι σε κάθε περίπτωση 5,00 ευρώ ανά αποστολή για όλη την Ελλάδα και ισχύει για όλες τις συνεργαζόμενες εταιρίες ταχυμεταφορών.

 

Με τη χρήση του συνεργάτη μας (Γενική Ταχυδρομική, Αcs), με χρέωση αποστολέα, ισχύουν τα παρακάτω:
• Σε περίπτωση που στην παραγγελία σας κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό, αναλαμβάνουμε εμείς την αποστολή των προϊόντων προς αντικατάσταση και δεν επιβαρύνεστε με έξοδα αποστολής.

• Προκειμένου να διαπιστωθεί ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό, θα πρέπει να ας αποστείλετε email (info@cotton-stories) ή μήνυμα στον αριθμό viber του καταστήματός μας (6986730481).

Η ενημέρωση για τα ελαττωματικά προϊόντα πρέπει να είναι άμεση εντός 24 ωρών από την ημέρα παραλαβής.
 

Δυνατότητα επιστροφής χρημάτων

Για να προχωρήσουμε στην επιστροφή των χρημάτων παρακαλείστε να μας ενημερώσετε για τα απαραίτητα στοιχεία: iban, όνομα τράπεζας, όνομα δικαιούχου καθώς και κάποιο στοιχείο επικοινωνίας (π.χ. e-mail ή αριθμός κινητής) ούτως ώστε να σας επιστραφεί το ποσό της αξίας της επιστροφής σας την ημέρα που λάβουμε την επιστροφή σας από την εταιρία ταχυμεταφορών και να ενημερωθείτε έγκαιρα σχετικά με την επικείμενη επιστροφή στον λογαριασμό σας. Η διαδικασία ολοκληρώνεται εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας.

Ακύρωση παραγγελίας 

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την αποστολής του προϊόντος με την αποστολή email (info@cotton-stories.gr) ή με τηλεφωνική επικοινωνία (6986730481).

Σε περίπτωση που έχετε αγοράσει κάτι αλλά εν τέλη δεν είστε σίγουροι εάν χρειάζεστε αυτό ή κάποιο άλλο από τα προϊόντα μας, τότε μπορείτε να το επιστρέψετε πίσω στην διεύθυνση από την οποία σας έχει αποσταλεί και εμείς μόλις παραλάβουμε την επιστροφή των προϊόντων να σας κάνουμε επιστροφή χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε. Σας επιστρέφεται η αξία των προϊόντων αλλά τα έξοδα αποστολής και επιστροφής (5,00€) είναι με δική σας οικονομική επιβάρυνση.

 

ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ :

• Οι συνεργαζόμενες εταιρίες ταχυμεταφορών δύναται να κρατήσουν την παραγγελίας σας έως δέκα ημέρες μέχρι αυτή να παραδοθεί πίσω σε εμάς εάν δεν καταφέρει να σας την παραδώσει courier.


• Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική εταιρία , ανεξάρτητα με το προϊόντα (εκπτωτικά ή μη), επιβαρύνεστε εξολοκλήρου τα μεταφορικά κόστη και τα καταβάλετε στην εταιρία που έχετε επιλέξει κατά την αποστολή του δέματος.

•Επιστροφές σε εκπτωτικά προϊόντα δεν γίνονται δεκτές.


• Για λόγους υγιεινής η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές σε ενδύματα και εσώρουχα τα οποία είτε έχουν πλυθεί, είτε έχουν χρησιμοποιηθεί. Δεκτές επίσης δεν γίνονται επιστροφές στις περιπτώσεις που έχουν αφαιρεθεί βασικά χαρακτηριστικά τους (π.χ. ο κωδικός του προϊόντος) ή γενικώς έχουν υποστεί φθορά λόγω κακής χρήσης από τον αγοραστή.